srijeda, 27. srpnja 2011.

OGLAS SA NJUŠKALA

Role "Rollerblade Activa 360 Women"

cijena: 800 kn

prodajem inline role bivse cure, zagrebacke princeze ! to ona misli da je princeza, a ne ja ;)

role su skoro nove, jer ih je ljepotica samo 2 puta koristila. Kotaci su 90mm i jako dobro postignu vecu brzinu, trebali ste samo prekrasnu princezu vidit kako je picila i vikala niz jedan blagi pad uz obalu, jedva je uspila zakociti....i naravno se ljutila zasto san se smijao...sad mi je naknadno zao sta nisan dao coviku iz ducana da skine kocnicu !!!
Cijena od 800kn je fixna, jer sam ih prije par mj. platio vise od 1000kn, drugi razlog tih 800kn je taj da iden uskoro na Zrce i 1 Cocktail od 1L dode oko 200kn, a meni trebaju tocno 4 Cocktaila da NAPOKON bez srama pipkam sve polugole cure !
A uz sve to se zelin bar 1 put u zivotu napit na princezin racun.
Ako si slucajno zgodna zenska, imas veliko srce, solo si kao i ja i zelis mi pomoc preko noci zaboravit bivsu, onda je danas tvoj dan, i dobit ces ih besplatno !

boja: sivo-crvena

broj: 39

Nema komentara:

Objavi komentar