subota, 8. ožujka 2014.

Lokinov dvojnik



Piše: Ivana Prgomet , Ana Barać
Pticu sam kupila prije dva mjeseca. Bila je jedina takva i odmah me osvojila. Rekla sam: Vidi, ima ‘lokinicu’, nasmijala se naša 22-godišnja čitateljica Marina iz Rijeke. Glostera kukmastog kanarinca nazvala je Duško prema zadarskom pjevaču Lokinu, poznatom po tupeu koji nosi već 40-ak godina. Čitateljica mu je iz zafrkancije počela puštati njegove hitove.
Duško najviše voli Lokinovu pjesmu “Crna ženo”. Ziba se u krletki i gleda u ogledalo. Ptičica 's tupeom' cvrkuće uz Lokinove pjesme. Pjevač je poznat po svom tupeu
Kanarinac i pjevač imaju isti profil...   
Ma ne znam što reći. Kakav kanarinac? Volim životinje, ali ovo mi uopće nije šaljivo. Ne znam je li drugima, ali meni nikako, rekao nam je Lokin. Dodao je da voli kanarince, ali za “ovog s kosom” nije čuo. Žuti Duško s Lokinom dijeli i identičan profil.
Samo je kanarinčev nos ipak oštriji. Zadarski pjevač nosi i parcijalni tupe tamnosmeđe, gotovo crne boje, dok žuti kanarinac Duško svoj izgled nije mogao birati. “Tupe” će morati nositi do kraja života. Lokina su obožavatelji izazivali i molili da skine svoj tupe na koncertu, ali pjevač ga nije htio baciti u publiku.
- Skinut ću ga tek kad odem u mirovinu, a to neće biti skoro, ili ako mi plate najmanje 750.000 kuna - rekao je Duško Lokin.
Shih-Tzu 'fura' frizuru poput Bože Sušeca
Na internetu je već godinama hit pas kojeg je vlasnik 'počešljao' u stilu sportskog komentatora. Božo Sušec nije htio komentirati pseću frizuru.
Kanarinac je prava 'faca', možda postane i tv zvijezda
Njegova vlasnica želi ga naučiti trikovima. Kaže da pjeva jednako dobro kao i Lokin. Prijavila bi ga i u show

fala fiji

Nema komentara:

Objavi komentar