subota, 6. kolovoza 2011.

Titov sin




''Dobar dan. Ja sam Pero, ja sam sin Brozovih. Došao sam vidjeti svoju mamu Jovanku, želim je izljubiti, donio sam joj i darove, pustite me do moje mamice'', ovim riječima je Pero D., inače psihijatrijskih bolesnik, 29. srpnja pokušao proći kraj pripadnika jedinice za zaštitu osoba i objekata i po treći put upasti kod Titove udovice.

Ljudi iz osiguranja su pokušavali odvratiti Peru D. uvjeravajući ga kako Jovanka nema sina. Kako nije slušao zaštitare već je nasilno pokušao ući u dvorište kuće, pozvana je policija koja ga je, jer su znali o kome se radi, smjestila u psihijatrijsku bolnicu.

Preko makedonskog veleposlanstva pozvan je Perin stvarni otac koji ga je u četvrtak odveo kući. Budući mu je to već treći pokušaj nasilnog ulaska u kuću ''mame Jovanke'', zabranjen mu je ulazak u Srbiju najmanje dvije godine.

Nesuđeni sin Brozovih u rujnu 2009. godine preskočio je tri metra visoku ogradu vile u kojoj živi Jovanka Broz, ali su susjedi primijetili i pozvali policiju i tada je deportiran na godinu dana, a veljači ove godine uhićen je ispred ulaznih dvorišnih vrata Jovankine vile, a na saslušanju je policiji rekao kako ''napokon želi upoznati svoju majku''.

Nema komentara:

Objavi komentar