četvrtak, 30. prosinca 2010.

Rafa Jeremy

Moj dragi se u Gospodinu

Kalvarija pozdrav za vas u ime Gospodina našega Isusa Krista. Ja sam gospoda Kuvajt Rafa Jeremy. Bio sam u braku s gospodinom Mujab Jeremy, koji je radio s Kuvajtom veleposlanstvu u Obali Bjelokosti za devet godina prije njegove smrti u 2004. Mi smo bili u braku jedanaest godina, bez dijete. Moj muž je umro nakon kratke bolesti koja je trajala samo cetiri dana. Prije njegove smrti smo rodeni opet kršcani.
Poštovani, Znam da su iznenadeni da primiš ovo pismo, ali kao Sin Boga živoga, ti bi trebao znati da je naš nacin nije cesta. Moja Biblija mi govori da radi na mnoge nacine i sve radi u redu za one koji vjeruju u Isusa Krista. U stvari, to je takoder lider Duha Svetoga Božjega koji me izabrao u poslušnosti i ljubavi kako bi se zadovoljile želje moga muža koji me podržava u slavu Božju. Ja razumijem da je to dobre volje u skladu s voljom i odlukom mog pokojnog muža update, ja sam uvjeren.
Buduci da je smrt dragi moj mužu, ja sam odlucio ne ponovo se vjencati ili dobiti dijete van moje bracni kuce koja je Biblija protiv. Kad je moj muž bio živ on je napravio tri milijuna petsto tisuca dolara (US $ 3,500,000.00) u banci ovdje u Abidjanu, Obala Slonovace. Danas, taj novac je još uvijek u banci. Nedavno, moj lijecnik mi je rekao da ne kandidira za devet mjeseci zbog raka problem. Ono što me najviše smeta je moj moždanog udara bolesti. Nakon što je poznato moje stanje sam odlucio darovati ovaj fond da neprofitna organizacija, crkva, kršcanska organizacija ili istinski vjernik koji ce koristiti taj novac put cu uputiti ovdje.
Želim ovog fonda ce se koristiti za sirotišta, škole, crkve, udovice i siromašnih u širenju Božje rijeci i kako bi se osiguralo održavanje Doma Božjega. S Biblija ne razumije da je "Blagoslovljen je ruka koja daje." Uzimao sam ovu odluku, jer ja nemam dijete koje ce naslijediti taj novac, a moj suprug i obitelj su nevjernici, ne žele mog muža da se koristi od strane nevjernika.
Ne želim situaciju gdje je novac ce se koristiti u bezbožan nacin. To je razlog zašto sam uzimanje ove odluke. Ja nemam strah od smrti stoga Ja znam gdje ici. Znam da cu biti u krilu Gospodina. Izlazak 14 VS 14 kaže da "gospodar ce se boriti mom slucaju i ja cu držati moj mir." Ne treba mi bilo komunikacije telefon u tom pogledu zbog moje zdravlje i nazocnosti mog muža rodbine oko mene uvijek pokušava oporaviti novac sam otišao moj muž za mene. Ne znam o tom razvoju. S Bogom je sve moguce.
Ja nositi s tim na vlastitu i da se moje zdravlje ne mogu priuštiti da imaju redovite check-up medicinski na dijalizi. Cak i pišem ovo pismo uz pomoc sestre koji koriste da mi pomogne. Želim poslati svoje puno ime i adresu, tako da možete zakleti jemstvo da formalno i pravno usvojeni u obitelji da ovaj fond, tako da cak i ako sam mrtav njegova tvrdnja da ovaj fond u banci, bez sumnje. Ja cu poslati izjava o prisege i potvrda o depozitu fonda odmah nakon izjava je spreman.
Cim sam primiti tvoj odgovor, ja cu vam dati obratite banci u Abidjanu, Obala Bjelokosti, gdje je novac bio pohranjen moj dragi suprug. Takoder sam izdao zakleti izjava pravnih i clanova obitelji i formalno usvojiti novi korisnik na fond zajedno sa potvrda o depozitu ovog fonda da moj muž koristi za platiti novac u banci. Ja uvijek moliti za mene, jer Gospodin je moj pastir.
Moja sreca je da sam živio život dostojan kršcanina. Tko želi služiti Gospodinu mu mora služiti u duhu i istini. Molimo Vas da uvijek sve kroz njegov život kaznu. Svako kašnjenje u odgovor ce mi dati soba u izvor druge osobe za tu istu svrhu. Nadajuci se da ce primiti svoj hitan odgovor.
Da bi biti blagoslovljen u Gospodinu.
Vaš u Kristu

Gospoda Rafa Jeremy.

Nema komentara:

Objavi komentar